Menuclose

Vil du reservere telefonisk?

Ring til os nu!

Flight -billet - Ofte stillede spørgsmål

Skriv dit spørgsmål i søgefeltet, eller se på emnerne i kategorierne.

search

Hvad kan jeg gøre i tilfælde af beskadiget bagage?

Hvis du bemærker, at din bagage er blevet beskadiget, skal du tage et foto af den med det samme og gå til den nærmeste tabte og fundet tæller i lufthavnen, hvor du er. Skaden vil blive dokumenteret, og flyselskabet erstatter, reparerer eller kompenserer dig. Hvis du bemærker skaden efter at have forladt lufthavnen, skal du straks kontakte flyselskabet, og de vil udføre den samme procedure hos en partner af dem eller gennem fotos, der er sendt til dem af dig. Jeg har en mistet bagage, og det blev fortalt mig, at det ville blive sendt til min adresse I nogle tilfælde kan luftfartsselskaber have problemer med at indlæse bagage på flyet. I sådanne tilfælde kan du ansøge om det tabte og fundne afsnit. Efter at have delt dine adresseoplysninger, kommer din bagage til den angivne adresse. I sådanne tilfælde vil flyselskabet forsøge at løse dit problem så hurtigt som muligt. Du kan få støtte fra Martigo Call Center i alle de procedurer, der skal følges.