Tribus Business GmbH, herefter kaldet "martiGO", er kun formidler mellem kunden og flyselskabet, hotellet, biludlejningsfirmaet og andre partnere, der er ansvarlige for at en booking bliver realiseret. martiGO er ikke ansvarlig for den endelige realisering af bookingen. Denne beslutning ligger hos den endelige kontraktpartner.
martiGO tilbyder dig de billigste tilbud til rejsen, planlægger dog ikke disse og påtager sig derfor heller ikke ansvar for forkerte kundeoplysninger eller for rejsens forløb. Hvis der opstår problemer med at anvende tjenester som fly eller hotel, bedes du kontakte den relevante kontraktpartner, da martiGO ikke har direkte indflydelse på deres beslutninger.
1. Tilgængelighed og tilbud
martiGO er en online rejse-søgemaskine. Via os kan tilgængelighed og priser på fly, hoteller og biludlejning, afhængigt af leverandørernes oplysninger til os, forespørges. Tilbuddene på martiGO udgør ikke et bindende tilbud fra martiGO eller udbyderen. Kunden angiver sin bookingønske ved at indtaste de nødvendige data, og udbyderen beslutter, om en kontrakt kommer i stand. martiGO er kun formidler og giver ingen garanti for tilgængeligheden af et tilbud, hvis udbyderens kontingent er opbrugt.
Tilbuddene er kun retningslinjer og udgør ingen garanti for tilgængelighed. Selvom et tilbud vises på vores side, kan kapaciteterne være opbrugte ved den endelige booking. Dette ligger uden for martiGOs ansvar.
2. Bookingbekræftelse og kontraktindgåelse
Efter afslutningen af bookingen modtager kunden en bekræftelsesmail, som indeholder alle detaljer om rejsesydelserne. Hvis der ikke modtages en bekræftelsesmail inden for en time, anbefales det at tjekke spam-mappen. Hvis der ikke findes en e-mail, kan kunden kontakte martiGO pr. telefon eller e-mail.
Kontrakten kommer først i stand, når tjenesteudbyderen bekræfter bookingen. martiGO forbliver altid formidler og påtager sig ikke ansvar for realiseringen eller accepten af bookingen fra udbyderens side. Hvis en bekræftelsesmail indeholder fejlagtige eller ufuldstændige oplysninger, er kunden forpligtet til straks at informere martiGO.
3. Betaling og forfald
Det samlede beløb for bookingen er synligt gennem hele bookingprocessen og skal betales efter afslutningen af bookingen. Servicetillægget fra martiGO opkræves separat og refunderes ikke i tilfælde af afbestilling eller ombooking. Den samlede pris inkluderer alle relevante skatter, afgifter og andre omkostninger.
Kunden har adskillige betalingsmuligheder, som angives separat. мartiGO forbeholder sig retten til at igangsætte yderligere kontroller ved mistanke om svindel og til at afbestille bookinger, hvis de ikke kan gennemføres. I så fald vil kunden blive informeret pr. e-mail eller telefon.
4. Afbestillinger og ændringer
Ændringer, ombookinger eller ekstra tjenester kan udføres efter anmodning af martiGO, men der pålægges omkostninger fra kontraktparten samt et yderligere tillæg fra martiGO. Afbestillings- og ombookingsmulighederne følger de generelle forretningsbetingelser fra den relevante udbyder og kan udgøre op til 100% af billetprisen. martiGO forbeholder sig et behandlingsgebyr.
Det er kundens ansvar at være opmærksom på de relevante afbestillingsbetingelser fra tjenesteudbyderen. Ændringer i bookingen kan medføre ekstra omkostninger, som kan opkræves af både udbyderen og martiGO.
5. Ansvarsfraskrivelse
martiGO er ikke ansvarlig for forsinkelser, afbestillinger eller andre problemer forårsaget af tjenesteudbyderen. I tilfælde af mangler i ydelsen fra udbyderens side skal kunden kontakte udbyderen direkte. martiGO påtager sig ikke ansvar for rejsens forløb eller for korrektheden af oplysningerne fra udbyderen.
martiGO fungerer udelukkende som formidler og påtager sig ikke ansvar for den faktiske rejses forløb. Hvis der opstår uventede begivenheder eller ændringer i rejseplanen, er det kundens ansvar at kontakte den relevante tjenesteudbyder.
6. Rejsedokumenter
Det er kundens ansvar at sikre, at han eller hun har alle nødvendige rejsedokumenter, såsom pas, visa osv., især for internationale rejser, hvor der kan gælde specifikke indrejseregler. Gyldigheden og fuldstændigheden af rejsedokumenterne skal tjekkes af kunden før afrejse.
Hvis en udbyder ikke sender e-billetter, kontakter martiGO kunden inden for 48 timer efter booking. Hvis der opstår problemer med leveringen af rejsedokumenter, er det kundens ansvar at informere martiGO øjeblikkeligt.
7. Kundens pligter
Kunden er ansvarlig for at kontrollere oplysningernes korrekthed. Fejlagtige oplysninger kan føre til forsinkelser eller yderligere omkostninger. Derudover har kunden selv ansvar for at koordinere de enkelte rejsedele, især ved booking af tjenester fra flere udbydere.
Rejsedokumenterne sendes pr. e-mail. Hvis udbydere ikke sender e-billetter, kontaktes kunden inden for 48 timer for at drøfte de næste trin.
8. Refunderinger
Refusioner behandles i henhold til den enkelte udbyders afbestillingsregler. martiGO refunderer ikke sit servicetillæg. I tilfælde af afbestilling gælder den enkelte udbyders betingelser. martiGO forbeholder sig altid et behandlingsgebyr, som ikke refunderes.
Refusioner behandles normalt inden for en bestemt tidsperiode afhængigt af udbyderens almene forretningsbetingelser.
9. Jurisdiktion og gældende lov
Disse AGB og alle juridiske forhold mellem martiGO og kunden er underlagt østrigsk lov. Retten er Wien. Denne aftale gælder for alle brugere af martiGO og er bindende, så snart en booking er afsluttet.
10. Ændringer af AGB
martiGO forbeholder sig retten til at ændre disse AGB til enhver tid. I så fald informeres brugerne pr. e-mail. De AGB, der var gyldige på tidspunktet for bookingen, gælder altid.