Menuclose

Vil du reservere telefonisk?

Ring til os nu!

Flight -billet - Ofte stillede spørgsmål

Skriv dit spørgsmål i søgefeltet, eller se på emnerne i kategorierne.

search

Hvad gør jeg, hvis min flyvning er annulleret, eller min flyvetid ændres?

Nogle gange kan luftfartsselskaber muligvis være nødt til at annullere eller udsætte deres fly som et resultat af begivenheder, der udvikler sig ud over deres kontrol. I dette tilfælde informeres passagerer på forhånd om et bestemt tidspunkt. Som et resultat vil det relevante flyselskab enten tilbyde dig en alternativ flyvning eller ændre din billet uden nogen gebyr. Du kan nægte alternative flyvninger og få en fuld refusion af dine penge. Men hvis du har accepteret en alternativ flyvning, der tilbydes dig, kan du ikke ændre denne mulighed senere. Hvis du har købt dine billetter til begge segmenter af dine fly fra to forskellige flyselskaber separat, skal du være mere forsigtig. I dette tilfælde gælder annulleringen eller ændringen for din første flyvning og påvirker ikke den anden flyvning. Hvis du vil foretage en ændring af din billet eller annullere din flyvning, kan du ringe til vores kundeservicerepræsentanter for Martigo, der kan nås 24/7.